Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Ingela - 25 januari 2008 06:49

Vädret utanför fönstret är så bedrövligt både för oss och hundarna. Jag har sträckläst en bok medan hundarna låg överallt i huset och snusade gott. De myser av att bli ompysslade.

Vi har anmält två hundar till specialen i Köping skall bli spännande att se hur detta paret går i ringarna inomhus. Kaiser är ju van men syrran......Såg på databasen att Kaisers och Trollets alla resultat har kommit in, det känns lite som om vi fått svart på vitt. Känns stort. Trumfa skall snart röntgas hon också.

 Ta väl hand om er

/Ingela


........Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa, men jag är inte så säker på att du fattat att du hörde inte var vad jag menade........


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards