Alla inlägg den 8 december 2008

Av Ingela - 8 december 2008 09:10

Igår så gick vi en härlig tredje adventpromenad med hundar. Det är så trevligt när man kan "jaga" ut ungdomar i skogen. Det är ju så nyttigt med frisk luft och de vet de säkert. På kvällen tog vi ett glas god glögg med lussebulle och pepparkaka till. Det är smaskens. 

Nu återstår bara vad man skall inhandla för julklappar, det skall ju vara något förnuftigt så att det inte känns som om man växlar pengar. Det var enklare förr när barnen var små för det fanns hur mycket och i alla prisklasser som helst.....nu är det mest dyra tekniksaker som står skrivet högst upp på önskelistorna.


Jag själv önskar mig enkla senilsnöre till glasögonen för jag lägger dem överallt och så ser jag ju inte dem sen( och tillika glömt var jag lagt dem).....som det kan bli!!! Minne kan man ju bara önska sig det går inte att köpa.........

På tal om önskningar...

"Kommer du att se tillbaka på ditt liv och säga: Jag önskar att jag hade eller Jag är glad att jag gjorde ??


Stressa inte ihjäl er där ute.

/Ingela


  
Ovido - Quiz & Flashcards