Direktlänk till inlägg 13 september 2009

Idag en dag..

Av Ingela - 13 september 2009 19:49

att minnas.

Vi åkte till Sofiero med våra goa tjejer ( förutom Ziira som levererar råmjölk och är tossig i allt och alla för den saken). Tack Pontus och Sofie för hjälpen hade vi inte haft er så hade det inte funkat för jag kan inte lalla runt just nu men jag kommer igen snrt hoppas jag.


För det första så kom Ann-Marie och hälsade på , en klasskompis till mig sen -70 talet, hur kul som helst att hon dök upp och tog sig tid att prata lite och kolla hundarna. Hoppas att vi ses snart igen Glad

  


Sofie och Lasse visade hundarna och de var lika ringrostige som Mercan som inte varit ute I UTSTÄLLNINGSRINGARNA I SVERIGE SEDAN AUGUSTI 2005, DE NI:-))) Det var fyra riktigt härliga gamla damer i veteranklassen som är hur mysiga som helst, jag säger Grattis till alla...


Jag diggar skarp Sofiero och framför allt när jag inte behöver göra någon särskild kraftansträngning ( villket är min uppgift nuförtiden). MEN OJ VA NERVÖS MAN KAN VA NÄR MAN STÅR BREDVID DÅ !!!Jisses, jag tror att vi får muta Sofie lite mer så hon kan hjälpa till lite mer i framtiden på utställningarna.

   Mercan talar om hur Karma skall steppa runt och busa i ringen Flört



Ha en skön söndagskväll.

On air

Ingela


 
 
Ingen bild

Marie & Grabbz

17 september 2009 17:31

Härligt å se att du skickade in Lasse i ringen! Han kanske behöver röra på sig oxå ;))) Luriga ni är som skriver att ni har nya planer, å en annan som är såååå nyfiken på vad ni ska hitta på denna gång blev ju blåst ;( Ni avslöjade ju inga hanar !!! Grattis till alla Sofieroframgångar !

 
Ingen bild

18 september 2009 06:13

Ja det var skönt att Lasse fick "ränna" runt lite :-)) men oj va det var nervöst att stå utanför och kolla !!

Det är ju så att när man forskar vidare på "gossarna" till tikarna och hittar något som inte stämmer, så det är bara att leta vidare. Vi har kikat på nya intressanta linjer så hoppas att de "håller" måtten, vi vill veta lite mer om dem så därför väntar vi med att sätta ut namnen. Svarta masker har de i alla fall.
Ingela

 
Anita

Anita

23 september 2009 23:49

Så fine valper og hunder. Vi er leonbergerelskere og venter på en ny leonbergervalp. Så kult å se på deres blogg:)

http://anitaholmenwold.blogg.no

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 21 oktober 2015 19:33

Sociala medier är stress...hinna hitta foto....text....musik...det är ifs inte svårt, ny musik hela tiden som är bra.. vad gär man citat..milt straff armhävningar...så sant / Ingela ...

Av Ingela - 12 juli 2014 22:01

Somliga går med trasiga skor men vad .......     av en händels så blev det bara så här bra...."tvålen möter tidningen".... ...ett stilleben på stranden i Simlångsdalen.   och några näckrosor i sama samhälle på minneslunden när man kan tänka på de...

Av Ingela - 2 november 2013 19:39

Så kan man inte vara på utställning så får man kanske prata med de sina på andra sidan. idag besökte vi en kyrkogård, sa hej till ALLA som lämnat jordelivet och gått vidare. På denna plats känns det absolut inte tungt att komma till. Det är som om ...

Av Ingela - 19 oktober 2013 19:21

.....HTC one max, Iphone 5 S, Sony Experia z1, Samsung GallaxyNote II 4G ???? Julklappstips till familjen   Ha en skön afton ...

Av Ingela - 23 september 2013 22:28

nu är det på riktigt. Jag har prenumererat på Hemmets journal och hört från dotera min att detta är höjden av tanttidningar. citat;  Men mamma, mormor hade den tidningen och så har du den nu, slut citat.    Konstigt att både den och tidningen M-magas...

Ovido - Quiz & Flashcards