Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Ingela - 11 februari 2009 06:16

Vad är.....

  • leriga tassar från ett antal lejon ?
  • kloklippning på alla hundarna ?
  • promenader som slutar med att jaga vilt i skogen ?
  • såga ner ett träd med motorsåg ?
  • 15 valpar i en valplåda ?
  • trotsiga tonåringar som spelar hårdrock och blir jagade av polisen ?

>

>
>
>
>
>
>
>

INGENTING MOT ATT FÖRDÖKA ATT FÅ RUNT DE LURVIGA OCH ATT SE TILL ATT HUVUDET INTE SKALL SNURRA AV NÄR MAN SKALL FÖRSÖKER ATT LÄRA SIG "SVINGEN" " PARISERPOLKA" "SHOTTIS"  OCH ALLT DE NU HAR DÖPT GAMELDANSERNA TILL !!!!!!!!

I går var det då dags igen att sätta på sig danseskorna och svänga om. Men min fråga är; hur i hela fridens namn skall jag kunna lära mig detta konststycke ????? Jag har beslutat att ge det en chans i alla fall sen får vi se hur det går. Kul är det för mig och bra motion, sen vet jag inte vad de andra säger och vill nog inte veta i heller :-))))))

 ha de gött

On air Ingela


Ovido - Quiz & Flashcards