Alla inlägg den 9 april 2009

Av Ingela - 9 april 2009 20:37

NU HAR SKURKVASTARNA GJORT SITT HÄR HEMMA UNDER STORSTÄDNINGEN, SÅ NU DRAR VI TILL BLÅKULLA OCH DET BLIR MÅNGA KÄRRINGAR OCH MYCKET TREVLIGT SOM VANLIGT.........VÄL MÖTT ALLA HÄXOR....

Av Ingela - 9 april 2009 08:20

Här är det full rulle.....I tisdags blev det både träning för Karma, det var Sofie som ställde upp på det , lite mutor får det kosta men va då... och så jag själv som skulle försöka att lära mig nya steg i gammeldansens mystiska värld. Jag tror att dessa steg tillhörde någon form av "joddlar snoa", rätta mig om det är fel ;-)). Vi har börjat promenera längre rundor med hundarna och de tycker det är väldigt skönt(vi med för den delen) De kan springa lösa och sniffa runt och "läsa" alla andra djur som varit på besök där. Turen tar 1½ timme i ganska rask takt så det är kanon träning för våra meddelålders ben också ! JIPPI !! Vintern har satt sina spår och de skall väck nu är det tänkt.

I vecka pratade jag med en vän från England och det var som alltid väldigt trevligt. Vi utbyter idéer och nya rön och lite skvaller förståss! Hoppas att vi kan träffas snart igen...

**********************************************

 

***********************************************

**VI ÖNSKAR ER EN GLAD PÅSK OCH ÄT MYCKET GOA ÄGG **

On air

Ingela

 

Ovido - Quiz & Flashcards