Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Ingela - 21 februari 2010 13:12

......och vi med den snart. Jag har kommit på att det funkar lika bra att gräva sig ut som om att skotta. Nu får man "rädda" vad som räddas kan tak, gångar och sådant. Det lönar sig inte att salta i heller för mer vitt kommer från himeln. Hundarna är ute och busar ett tag sen vill de in och äta upp bollarna mellan trampdynorna.

Boken jag läser nu är super bra och jag kommer nog att sakna Gotland där den utspelar sig. Ska låna fler i veckan tror jag.

 

Kan man inte le lite när alla goa tidningar dimper ner i brevlådan (de dagarna brevbäraren kan ta sig hit vill säga) och visar bilder på prunkande trädgårdar i de ljuvligaste färger. Jag längtar till våren så att det nästan gör ont.

 

Undrar hur stora pölarna blir efter det att snön smält både inne och ute ??  

 

  

 

 

On air

Ingela

Ovido - Quiz & Flashcards