Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Ingela - 29 juni 2010 08:52

Nu är det konstaterat att jag har sabbat mina revben när jag stolt kom cyklandes på min "hängmatte" cykel för drykt en vecka sedan. ( för att förklara hängmatta , en sådan cykel där man sitter med stolt rak rygg och ser riktigt mallig ut ). Mallig är jag också för jag fixade att ränna runt i Danmark med dogsen trots att mina painkillers bara gjorde mig dizzi.


Nåväl....Så in i nordens kul att träffa alla glada utställare från Svealand och resten av Europa. Det mest ledsamma var att överlämna Mito till sin nya familj, men när den långa resan vara avklarad för henne så var det skönt att höra att hon trivdes med sin nya familj och alla nya leonbergare och på kvällen simmade hon med sina nya kompisar i bassängen i trädgården.

  



Det gick bra för Kaiser och Karma på utställningarna så vi är supernöjda och kan fira traditionell midsommar något annat år...

    



Tänk att få bo på en kulle med en  underbar utsikt.... 

  

Ha en skön dag i solen

On air

Ingela


Ovido - Quiz & Flashcards