Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Ingela - 23 augusti 2010 21:08

...på 80- talet. Då kärde jag Kawasaki 1300 och livet lekte. Var lycklig innehavare av först en blå och sedan en svart sådan....livet var underbart, fart, musik, vänner och sena jobbnätter på krogen som diskare....men jag fick hålla koll på klockan för där hemma i lägenheten fanns också min första egna hund; en Golden...två intressen som inte riktigt gick ihop tyvärr..  


Forever young var ett begreppet som står sig än idag för mig ... Jag var på en nostalgitripp i min gamla hemstad Helsingborg och såg den helt otroliga konserten Forever Young på hela 6 timmar i nästan hällregn. Men vem bryr sig om  pettitesser när scenen intas av sådana världssköna artister och som bjuder 100% på sig själva och på underbar musik ...Jag spelade in några låtar med en lånad kamera/video men efter 2 låtar så var det minnet fullt........

några bilder blev det iaf.     vit-rockar och orange-rockar överallt jag tittade  

..............och vilket skall man välja ????    

On air

Ingela


Ovido - Quiz & Flashcards