Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Ingela - 3 maj 2009 21:29

............Only real men…ja absolut. Lördag den 2/5 var det en ”hundlös” dag. Jag och barnen åkte först till Halmstad och tittade på ja bedöm själva….


Min absoluta passion efter hundar är MOTORER OCH MED HÄSTKRAFTER

 


med betoning MÅNGA hästar..... Och det fick jag denna dag. Efter Halmstad begav vi oss till Helsingborg och besökte en kär vän från -80 talet som har Yamaha Center.

Otroligt hur mycket hästkrafter det går att uppbringa här…….här snackar vi 500 hp Turbo på MC.. snabbt alltså. Jag fick köra en hoj (som jag inte har en aning om hur stor den var) och känslan från förr när jag körde Mc OCH hade hund infann sig med det samma. Jag kommer aldrig att få bort ”fartränderna” från ryggraden. Denna känsla att mantla hästar under sig  går inte att beskriva i ord och går aldrig bort.

När vi sen kom hem efter en utsökt middag med min pappa så var det helt ottroligt att träffa våra hundar här hemma igen så klart, levande häliga hundar som bara är SSSÅÅÅÅ glada över att se oss igen,  man är alltid välkommen och hur skönt är inte det??

Ha en fortsatt trevlig söndag...

On air

Ingela

Ovido - Quiz & Flashcards