Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Ingela - 7 februari 2008 18:35

I dag fick vi hundsport i brevlådan. Jag skall läsa den lite mer ingående de närmsta dagarna men jag gjorde som jag alltid gör, bläddrar lite slappt igenom den för att kolla vissa speciella saker. Till min stora förvåning är där inga ny-reggade Lejonkennlar !!! och till min ännu större förvåning inga bilder från Hund 2007 på vår ras. Hoppas att vi ser lite fler lejon i nästa nummer.

I dag har det varit en underbar dag för oss sydlandsskapsbor JIPPYY. Hundarna har kunnat komma in utan att föra med sig stora lass av grus och smörja, men det varar säkert inte så länge.Vi får njuta så längedet varar. Det är hög tid att fixa till Trollet och Kaiser så att de luktar lite bättre tills nästa helg.  

Ha en skön kväll!

/Ingela

Ovido - Quiz & Flashcards