Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Ingela - 14 januari 2009 21:22

en ny sida från mig

***********************************************

....ett nytt sett att se och uppleva har kommit börjat att interssera mig, nämigen HDR...

Här är några bilder, som om jag själv får tycka blivit bra....skall nog komma på fler, det finns ju så mycket HD-TV upplösning, den nya tekniken är här för att stanna och utvecklas..

 original som blivit HD-bild, tagen från en semester på Kreta av sonen Pontus...

inte dålig som original i heller om jag får säga mitt ^^

****************************************

Nedan

Denna bild tog jag när jag väntade på doktorn för att konstatera att jag hade öroninflammation. Rummen är placerade helt sagoligt precis intill Nissan , bara ett stenkast till centrum också..

och här kommer det usla originalet tagit med en mobil med minimala pixlar, men vad gör man när vyn är helt underbar.....

Tack kära Pontus för att du introducerat mig i denna härliga teknologi:-)))

/Ingela

Ovido - Quiz & Flashcards